wtorek, 21 lutego 2012

1D w iCarly

        Niedawno pisałam ,że 1D wystąpi w iCarly poszukałam i znalazłam kilka fotek i opis odcinka. Cytuje:
        ,,Carly wraca do domu ze swojej podróży i dowiaduje się, że One Direction przyjął jej zaproszenie do iCarly. Zaraz po ich przyjeździe, Harry, jeden z członków zespołu rozchorował się i dziewczyna postanawia się nim zaopiekować. Choroba jest na tyle poważna, że chłopak nie będzie mógł wystąpić w programie, w związku z czym wszyscy postanawiają wybrać Gibby'ego jako nowego członka zespołu. W między czasie Spencer zostaje osobistym trenerem i przyczynia się do zmian w życiu niegrzecznej dziewczyny."


        Odcinek będzie nosił nazwe Mam robaki z dżungli a po angielsku "iGot Jungle Worms". Jak podają moje źródła jest to 95 odcinek iCarly i pierwszy 6 sezonu. Premiera w  USA jest przewidywana na 31 marca 2012 ,a w Polsce jeszcze nie wiadomo. Scenariusz napisał Dan Schneider. To są fotki :







wikipedia,www.everyday-abnormal.blog.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz