sobota, 28 kwietnia 2012

Fotki

sorry że wczoraj nie pisałam ale nie byłam w dom i nie miałam kompa.
Fotki z wczoraj i dzisiaj
Mecz 3 h temu -Niall

Pod domem Harrego 1h temu


Lou przed wyruszeniem na kort tenisowy (jakies 2 h temu)


Wczoraj z fanką



"tłumacz : pierwsze : FANKA : teraz juz wiemy dlaczego Real_Liam_Payne popełnia tyle błędu w swoich tweetach , tak jak RuthPayne0990 . Jaka matka taki syn .
LIAM : TO JEST MOJA SIOSTRA


druga : FANKA: @anne42cos spotkałas Harrego Styles ? jak? szczesciara ! ♥
Anne: jak ? jestem jego MATKĄ !!"

Zayn Malik Poland


Nowa Fotka


Liam i Danielle dzisiaj w swoim hotelu na Bahamach 


Newsy


 Horan stał na światłach 


Harry był na stacji benzynowej


 Lou kupił Eleanor psa 


Fajowe buciory
\
Harry wczoraj
 
 
 

Hazza z fankami , 26/04/2012 
Czwartek:
Harry tt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz