wtorek, 31 lipca 2012

Olly Murs – brytyjski piosenkarz, który zajął drugie miejsce w 6. edycji The X Factor, a jego największym hitem stała się piosenka Heart Skips A Beat został przez chłopaków zaproszony na ich trasę po Stanach Zjednoczonych i zawdzięcza im zyskanie fanów w Ameryce.

Fani One Direction najwyraźniej dowiedzieli się, że będę ich supportem, weszli do sieci, poszukali informacji o mnie, jakie piosenki stworzyłem, moje filmiki i wtedy, podczas pierwszego koncertu w Detroit wszyscy oszaleli. Pomyślałem sobie: ‘To szalone! Oni nawet nie wiedzą kim jestem’.


 



Piosenkarz śpiewający ‘Dance With Me Tonight’ po tygodniach spędzonych z One Direction na ich trasie stwierdził, że reakcja podczas koncertów staje się jeszcze lepsza.

Po tygodniach sytuacja stała się jeszcze większa i silniejsza. To oczywiście dzięki chłopakom, którzy zaprosili mnie na trasę. Mam nadzieję, że pośród moich słuchaczy znajdzie się więcej Directioners! Jeśli mogę mieć fanów One Direction cytujących mnie, to byłoby świetnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz